Det här är min extra blogg

Den här bloggen finns för att min huvudblogg inte ville ta emot alla mina inlägg. De som blev över lyckades jag få in här. Ni som vill läsa akuellare inlägg rekommenderas att gå vidare till Kyrksyster.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

13 kommentarer till Det här är min extra blogg

  1. Andromeda skriver:

    Knepigt att den andra bloggen inte vill ta emot alla inlägg… Har du provat att exportera från den här till den andra?

  2. kao skriver:

    Men kan du inte ha alla gamla inlägg HÄR i stället? (Men det blir väl för jobbigt att flytta allt IGEN!)
    Det var ju knäppt att det inte fungerade. Du fick ju inte ens med dej allt från AB, stämmer det? Tiden var för knapp eller nåt.

    Tack för din kommentar hos mej som jag svarat på.

    Ha en fin helg
    Kao

    • kyrkis skriver:

      Jag tror att jag fått med mig det mesta. Risken är väl att inte allt kommer med hit om jag försöker exportera. Det var nån som sa att utrymmet i WP är begränsat, man kan inte ha hur mycket som helst med.

      • skvitt skriver:

        Jag kollade min Åhh-sikt på AB. Jag kommer in och till kontrollpanelen. Jag tror jag skulle kunna exportera igen om jag vill. Alltså om du så önskar kan du ju exportera igen. Och du kan låta det ligga på hårddisken tills du vill använda det för kanske en dag att man inte kommer åt AB-bloggen längre.

        Har du tid så kan du ju kolla om alla inlägg kom med. fattas något inlägg går det nog att importera till WP ett enstaka inlägg.

        Kram!
        /Skvitt

      • kyrkis skriver:

        Jag har fått med alla inlägg, men uppdelade på denna och på ”Kyrksyster”. Jag försökte exportera härifrån till ”Kyrksyster” men det gick inte. Jag kan inte förklara fenomenet. Jag försökte och försökte få med allt till samma ställe, men nu har jag accepterat att det är som det är. Men tack för din omtanke!

  3. sjokvist skriver:

    BS Nej, det var skönt att någon kom hem hit och röjde i röran jag inte orkat med samt maten med jag inte hade självförtroende att laga. Konstigt hur man reagerar och får mindervärdeskomplex t om inför en syster man inte känner så väl ????? Tur jag är åtminstone så pass prestigelös att jag gladeligen lät henne organisera och röja, det ber jag gärna om hjälp med.

    Varsågod !!!

    Kram

  4. Man måste få vara den man är även om man är trött och sliten !

    Massor med stöttekramar

  5. Tine skriver:

    Hej,
    Vill bara tacka för att du tittade inom på min blogg och tack för den fina kommentaren.
    Välkommen åter!

  6. kao skriver:

    Jo. Man kan fråga sej varför det är så här…jag får en känsla av att man inte är ‘välkommen i gänget’ om man skriver något som är okonventinellt.
    Allt gott till dej och S.

    Kao

  7. chribba65 skriver:

    Hej vad trevligt att hitta dig igen. Tack för komentaren.

  8. pybusa skriver:

    Hej Kyrkis! Jag trodde att allt på en blogg är offentligt. Vilket det ju är! Privata samtal bör nog tas, exempelvis, att man ses på någon bra restaurang med levande ljus. Sen kanske ser någon bra film hos vice verca? Själv tycker jag det är intressant när flera diskuterar på en och samma sida. Det är ju högsta mode på morgonradion numera. Massor av programledare som talar i mun på varandra 🙂 Skämt åsido. Det lyssnar jag inte på.

    • kyrkis skriver:

      Kommentarer kan man ha moderation på. Jag har det för nya. Men en gång godkänd, alltid godkänd.
      Men kvista över till Kyrksyster så finns din kommentar där, med mitt svar.

Kommentera

