Nu har jag gjort vad jag kan för att rädda mina texter!

WordPress vägrade ta ett antal av mina månader. Det hjälpte inte att ta en månad i taget. Inte ens den månad jag bantade ner till ett enda kort inlägg.

Ingen har kunnat förklara och hjälpa. Det anklagar jag ingen för. Men Supportbloggens totala ignorans – jag har inte ens fått svar på mina kommentarer där… har jag svårare att ta.

Nu har jag sparat ner de inlägg jag absolut inte vill förlora på datorn. Kanske kan jag åter använda dem. Så nu har min panik lugnat sig. Det får bli som det blir. Jag bygger upp mina bloggar på Wp o Blogger och sen får vi se. Det är en frågan om var jag får genomslagskraft och blir läst. För mig är det nog viktigt att någon läser… annars är det ganska meningslöst att blogga.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Nu har jag gjort vad jag kan för att rädda mina texter!

  1. Barbro skriver:

    WordPress verkar ibland ha svårt för att importera fler ”paket” än ett. I mitt fall var det också så, men jag löste problemet genom att skapa ännu en blogg och importera till den. Därefter importerade jag dessa månader från den ena wordpressbloggen till den andra och raderade den ena. Samma sak med Gubbens – det var det enda som fungerade.

  2. Cecilia N skriver:

    Aspelut att jag fortsätter att läsa. Bara storasyster i vassen ordnar med rätta länken i sin vänstermariginal.

  3. Kao skriver:

    Har också försökt få hjälp av supporterbloggen, men inte lyckats. De är inte särskilt måna om oss nu när vi ska ut i kylan.Jag tycker Metrobloggen och Blogspot verkar bättre än WP och att man får något flera läsare. Så jag har öppnat en på Metro också, men jag minns ej adressen :-)Kao

    • kyrksyster skriver:

      Jag fick tipset att av Barbro -tror jag – eller Imsy kanske -nån i alla fall att lägga de inläggen i en annan WP-blogg och försöka föra över dem därifrån. Det första steget fungerade utmärkt! Så nu finns mina förlorade inlägg på kyrkis.wordpress. Men att sen få kyrksyster.wordpress att ta dom ville sig inte alls. Men de finns i cybervärlden i alla fall.Jag har sen gammalt en blogspot/blogger – blogg. Kyrksysters Fritidshus. Mest för att kunna kommentera i blogger vilket inte gick annars på den tiden. Jag hade svårt att få den att pinga på Bloggportalen så det blev inte så många inlägg där till sist…Men det är möjligt att jag sparkar igång den där.

Kommentera

