Långfredagens händelser

Nu ska jag ge mig iväg till dagens långfredagsgudstjänster. Jag har en välfylld dag framför mig.

Men under tiden kan ni följa Jesus på hans väg:

Natten…

Domen

Döden

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Långfredagens händelser

  1. vally skriver:

    Tror du haft en både känslosam och välfylld dag.En fin påsk önskar jag dig.Hoppas du får vara på hemmalplan någon gång under påsken.

    • kyrksyster skriver:

      Det har varit en lång fredag. Ja, många känslor finns med.I morgon far jag till hemmets lugna vrå för några dagars ledighet.

Kommentera

