Jag har målat naglarna!

Det är i och för sig inte så sensationellt. Jag brukar ha nagellack. Någon gång knallrött, men oftast i någon rosa nyans. Har ett beige som jag gillar mycket…

Men idag har jag målat naglarna i VITT. Inte ofärgat utan vitt!

Det är jättefult och omöjligt att få jämt. Men av nån konstig anledning har jag bestämt mig för att låta det vara kvar. Det känns helt rätt.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

14 kommentarer till Jag har målat naglarna!

  1. Islandsmamman skriver:

    *minns*Jag hade ett sånt en gång. Nu kommer jag ihåg hur jäklarns bökigt det var att få det snyggt – och så såg man ut som om man stuckit fingrarna i vaniljglassen 😉

  2. Anna skriver:

    Vita nagellack lyckas aldrig jag få jämnt heller, fast det ser så snyggt ut på andra.

  3. Larsson skriver:

    De enda nagellack som går att få till snyggt är de med pärlemor i och jag är ju ingen pärlemotjej!

  4. Wassen skriver:

    Hej Kyrksyster !Jag är inte så hemma med det här med nagellack och sådant, men det slog mig att en del får vita vingar och andra får vita naglar ;-)Du hade fina höstbilder några bloggar tillbaka. Ha en fin höstdag !

  5. Doktorinnan skriver:

    Renhet? Lik? Oskrivet blad?

  6. Wassen skriver:

    Men du kanske kommer att få ? 😉

    • kyrksyster skriver:

      Nej… jag är människa och Guds avbild. Jag har egen vilja och eget ansvar.Änglar är odödliga, oföränderliga och enbart tjänsteväsen.Människor förvandlas inte till änglar när dom dör.

Kommentera

