Vårtecken

Det blir nog vår i år också ska ni se:

vårtecken 004.JPG

vårtecken 006.JPG

vårtecken 008.JPG

Man får aldrig ge upp hoppet!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Vårtecken

  1. imsy skriver:

    Ja nu börjar det hända saker i naturen! Men vi ska visst få snö på söndag igen. Så trist!

  2. BeBest skriver:

    Jag har börjat leta efter tussilago. Än har jag inte hittat någon men de kan vara nära nu.:O)

    • kyrksyster skriver:

      Jag har inga sett heller. Men de brukar dyka upp på vägrenen där vi bor så jag lovar att rapportera om jag ser några!

  3. AKKANS skriver:

    Vårskrik vill jag göra, ingen mer snö….Några påskliljor har inte synts än

  4. Kao skriver:

    Det är precis det här man vill se………det knoppas. Fåglarna njuter av värmen som kommer alltmer.Människorna tar stilla promenader och vänder sina ansikten mot solen. Eller fångar värmen genom att luta sej mot en husvägg.Härligt!

Kommentera

