Lite bilder att gissa över… var är vi?

Dalaro 011.JPG

Dalaro 012.JPG

Dalaro 014.JPG

Dalaro 024.JPG

Ja, kanske lite lättare denna gång att lokalisera var bilderna är tagna?!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till Lite bilder att gissa över… var är vi?

  1. himlen är trasig skriver:

    Vill du ha en kommentar eller frågade du bara familjen via mobil?

    • kyrksyster skriver:

      Haha… så kunde det vara ju…Nej, jag brukar lägga ut lite bilder ibland och en del tycker det är kul att se om de känner igen sig…

  2. Birgitta skriver:

    Har ingen aning…men det ser mysigt ut. Ha de braKram

  3. imsy skriver:

    Radio P4 Stockholm sände direkt från Dalarö i förmiddags och jag ser en sådan bil där. Och så känner jag igen den gamla fina kyrkan.

  4. tant lila skriver:

    Fina bilder, men jag vet inte var de är tagna.Du har svar på min blogg på din kommentar.Jag undrar så var du jobbade och vem du är. och vad som hände. Sanningshalten från din sida betvivlar jag inte ett ögonblick.

  5. Doktorinnan skriver:

    Ja, inte är ni i Puskallavik i alla fall!

  6. Herta skriver:

    Det står Dalarö på alla bilder.

Kommentera

